CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 20 oktober 2008

Workshops en aankopen.

Op de forumdag van Tessa hebben we twee workshops gedaan en nog een techniekje geleerd.

Dit is een herfstalbumpje ik moet hem nog aankleden enzo.

Dit vond ik een erg leuk projectje het waren twee boekjes in een doosje alleen was een boekje eigenlijk een doosje.

Dit was een kaartje met een techniek met distress inkt.

Dit is wat ik had gekocht niet veel maar had alweer ff genoeg uit gegeven.

Dit was de goodibag die we van tessa kregen behalve dat albumpje dat heb ik gewonnen met de loterij.

4 reacties:

Jackie

Leuke spulletjes...
Leuke dingetjes gemaakt...
Heerlijk gewoon een dagje scrappen !!!

Tessa Tegendraads

Het was erg gezellig afgelopen zaterdag, ik vond het leuk dat je erbij was!

XX Tessa

Unknown

Ik vond het ook leuk om je weer te zien!
Misschien zie ik je nog eens tijdens een workshoppie!
Ik heb je aan het lijstje op mijn blog, dan kan ik makkelijk doorlinken naar de jouwe :-)

Groetjes Marijke

Je@net

Ziet er goed uit Tamara!