CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 18 oktober 2008

Tessa Tegendraads forumdag!!!!!!

Vandaag de forumdag van Tessa Tegendraads gehad en het was erg gezellig. We hebben leuke dingen gemaakt alleen die moet ik nog ff op de foto zetten en ook mijn spulletjes die ik gekocht heb en de goodiebag (thanx Tessa). Hieronder wat foto's.

De groep.


Tessa showt de knipkaarten.

Aan het stempelen.

Liesbeth en ik fotograveren elkaar.

De workshop van Angelique die er ook mooi voor poseert.

De workshop van Liesbeth.

De naamboordjes die we moesten maken en de prijs ging naar Eveline, maar zij had ook een heel mooi naambordje.

Loterij en ik heb nog wat gewonnen ook hihihi.

7 reacties:

femmoltje

heyhey
Leuke foto's heb je gemaakt zeg...
gr femke

Je@net

Ziet er uit als een gezellige dag!!

Miranda

Hey wat een leuke foto's!!! Dat ziet er echt gezellig uit! Jammer dat ik het heb gemist....

Angélique

hidieho!!
Het was echt wel gezellig!! Bedankt voor de leuke foto's op je blog!! :)
En tot gauw...

Ilona

Leuke foto's Tamara. Heel leuk om je in het echt te ontmoeten. Wel raar om mijn kop op je blog terug te zien ;-)

Groetjes, Ilona Stempelona

Liesbeth

Ja leuke dag was het en hele leuke foto;s, ik zet mijn foto's er vanavond op!

groetjes Liesbeth

Tessa Tegendraads

Het was ook allemaal zo gezellig!! Ik heb ook een kei-leuke dag gehad!!

XX Tessa