CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 november 2011

Weer eens wat.

Zo, hehe eindelijk weer even de tijd om mijn blog te updaten. Ik was eind okt bij mijn scrapvriendinnetje Chantal geweest en daar heb ik deze lo gemaakt. De dag erna zijn we bij Scrapdelight een workshop gaan volgen. Dat boekje moet ik nog op de foto zetten.



Ook heb ik weer Chell geholpen op de stand van scrapdelight 4 dgn wat weer erg leuk was. Ik heb verder op de beurs niet veel gekocht de 2 bovenste foto's heb ik allemaal bij SD en de onderste foto was wel van een stand op de beurs.
















Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes Tamara

2 reacties:

BOXERGEK

Wat een leuke layout heb je gemaakt, en dan je aankopen zo die vind ik echt gaaf!
Groetjes,
Esterina

Romy

Je layout is super! Dat cakeje is heel schattig! En zo te zien heb je leuke dingen kunnen scoren op de KreaDoe:) Ik vond het erg leuk om je eens in het echt gesproken te hebben!