CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 10 juni 2011

Juffen dag.

Zo ben weer ff flink aan de scrap geweest. Heb Kadootjes gemaakt voor de juffen van Esmee voor juffendag. Ik heeb een stationary box gemaakt erg leuk om te doen.



Zo ziet hij eruit als je hem open doet:




Dit zijn de kaartjes en labels die erin zitten:




En dat heb ik dus 2 keer gemaakt:




Ze gaan die dag met alle groepen 1/2 het vieren in een speeltuin en dus heb ik voor alle andere juffen incl. de juffen van Esmee nog een aardigheidje gemaakt




Kan ik nu weer lekker verder met mijn travel Journal.
Bedankt weer voor het kijken.
Groetjes Tamara

3 reacties:

Miranda

Echt heel leuk Tamaar!!!

Heidie

wat een mooi kado heb je gemaakt voor de juffen. daar zullen ze vast en zeker erg blij mee zijn.

groetjes Heidie

M@rJ@nneke

Hallo Mama van Esmee,

Hier dan een wat late reactie van ons. Wij zijn inderdaad erg blij met dit mooie zelfgemaakte cadeautje! Nogmaals hartelijk bedankt! Daarnaast willen wij je een compliment geven voor deze blog! Erg leuk om te bekijken dus wij hebben hem in onze favorieten gezet! Wat boft Esmee met zo'n creatieve mama!Groeten M@rJ@nneke