CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 9 januari 2011

Mijn Scrapkamer!!!!!!!!

Het is een poosje stil geweest op mijn blog, maar dat had een reden. Namelijk dat ik en mijn lieve mannetje druk bezig waren op mijn eigen scrapkamer. Mijn eigen plekje wat een heerlijkheid is dat zeg. Hier ga ik zeker flink wat uurtjes doorbrengen.










De kastjes op mijn expedit ga ik allemaal nog beplakken met papier dat het een geheel wordt.


Bedankt voor het kijken.
Liefs Tamara

12 reacties:

Het kittige Draadje

whooooow wat een mooie werkplek heb je ervan gemaakt, echt geweldig. Kan me voorstellen dat je hier uren door wilt gaan brengen :o) vind je houten opberg dozen/kistjes ook helemaal super.

Elvy

Dat ziet er goed uit zeg!
(en echt veel ponsen heb je ook niet he :-) )

happyscrappy

zo dat ziet er best uit zeg, veel plezier daar.
gr Henriette

Christel

Wow!!! Geweldig! Ik wens je veel fijne scrap uurtjes in je mooie kamer!

Groetjes Christel

melanie.castenmiller

whow tamara, te gek!
ziet er fantastisch uit!!

x melanie

jannekevanveen

wow ik wou dat ik zoiets had maar zal wel bij een droom blijven super!!

Sandra

WAUWIE kwijl kwijl wat gaaaaaf!!
Je hebt een super mooie hobbykamer !


Groetjes san.

~Nancy~

Wat supergaaf zeg!! WOOOWW! JALOEERRSSS!!!!!!

Arianne

Wat een geweldige werkplek!
Veel plezier!

bmartes

Wat een heerlijke kamer!! Veel bekends: de expeditkast, de kleine Ikeakastjes. Mijn ponsen zitten in een krat die in de Expedit staat maar ik vind jouw systeem helemaal geweldig!
Groetjes,
Arja
www.arjasart.nl

Hanneke van der Linde

Wat een prachtig scrappaleis! :-)

xoxo

Marije

Mooi scrap kamer,meid! Ik moet nog zo´n mooie opruim scrapkamer maken,maar kan wel heel veel inspiratie gebruiken hoe ik mijn scrapspullen zou kunnen opbergen!
Tot zo ver MDS Marije