CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 21 oktober 2010

2de lading kerstkaarten

Gister lekker een dagje wezen scrappen bij Miranda. Het was weer erg gezellig en ook nog productief. Ik ben begonnen met een geboortekaartje voor mijn teamleidsteer die bevallen is.




Bij deze kaart heb ik de perlen pennen gebruikt erg leuk en veelzijdig.
Bij deze kaart heb ik voor het eerst het nieuwe pluster tex gebruikt. Wat een leuk spul is dat zeg. Als je het verhit komt het er dus zo uit te zien het lijkt net popcorn hihi.




Ik vond het ook wel eens leuk om een vintage kaartje te maken. Ik ben er tevreden mee.
Bedankt voor het kijken
Groetjes Tamara

2 reacties:

Jackie

Ze zijn allemaal geweldig...

Die ene, je weet wel..
is nog steeds mijn favoriet...

Nu ik nog,
heb er al 2 (waarvan 1 vreselijk lelijk en mislukt)

Erna

Ohhh die zijn leuk geworden zeg en wat heb je een schattige sneeuwsterren gemaakt met die pluster-tex pen.

Groetjes Erna