CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 december 2009

Saarburg en buzzer.

Van het weekend weer lekker aan het scrappen geweest. Heb ook nog een andere lo gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien.



Ook ik ban aan het buzzen geslagen. Dat is dat je nieuwe producten gaat testen wat je ervan vind. En ook ga je het andere laten proeven. Ik mocht dus deze eerste keer de mona chocodreams buzzen. En natuurlijk heb ik het ook aan mijn dochter laten proeven en of zij het lekker vond kijk maar hieronder :D

3 reacties:

Chantal

Je Lo is super... en in het echie nog veel mooier!
Ik krijg die van mij nooit zo mooi op de foto.

Heerlijk bekkie van Esmee... was vast een heeeeeel lekker toetje. vond wel jammer dat je er niet eens 1 voor mij had bewaard :)

Reginne

Wat een super gave LO! Erg mooi! En die foto van Esmee: Geweldig!!!!!

Liefs Regine

Unknown

oooh je lo is gaaf geworden!!
gaaf met die geponste rand van ms (kwijl) en goed van je dat je de randjes van de takjes hebt geinkt! :D

en tja, wat zal ik zeggen over die toetjes... een neiuwe verslaving??? Hier zijn ze alleen nog nergens te krijgen :( haha
Liefs Janine