CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 21 april 2009

Scrap weekend.

Het afgelopen heb ik een supergeslaagd weekend gehad met Scrapdelight. We zijn een weekend gaan scrappen in vierhouten in een huisje. We hebben veel gelachen, nog meer gelachen......en natuurlijk ook nog gescrapt. Vooraf heb ik deze lo gemaakt dat was mijn voorstel lo.

Op vrijdagavond kregen we een challenge om iets te maken met karton. Ik heb daar dit boekje wat verkocht wordt voor makadif voor gebruikt.

Op zaterdagochtend zijn we begonnen met de workshop van Wilma en dat is dit erg leuke minialbum geworden.

s'Middags zijn we gaan werken aan deze leuke workshop die gegeven werd door Morag.

En s'avonds hebben we de workshop gemaakt die gegeven werd door Corina daar had ik alleen nog geen foto's van dus die moet ik nog afmaken.

Op zondag heb ik nog deze lo gemaakt.
Al met al dus een productief weekend voor mij. Hieronder zie je een groepsfoto van de gezellige mensen die mee waren.
Hier zie je ons dus druk aan het werk.
Er was ook nog een fotoshoot en daar is deze foto van Linda en mij er eentje van er zijn er nog veeeeeel meer maar die moeten eerst worden uitgezocht.

Ik heb echt genoten van dit weekend en wil daarom ook nog hier Michelle en het DT erg bedanken voor het gezellige weekend.

4 reacties:

Annelies

Ontzettend leuke dingen heb je allemaal gemaakt!

* Daniëlle *

Wat was het leuk he? Vond het ook erg gezellig om jou weer te zien Tamara! En mooie projectjes heb je gemaakt. De LO is ook zeer goed gelukt. Met een grappige titel. ;-)

Tamara

super leuke layouts en gave boekjes.. xx Tamara

Jackie

Wow klinkt als een mega super weekend...
Lekker veel gemaakt, vind ze stuk voor stuk super..