CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 9 september 2008

Een kaartje en Gerard Joling!!!!!!!!!!!!


Kaartje is een beetje blauwig van kleur sorry.
Afgelopen zondag ben ik met Johan, mijn Zus en zwager naar Gerard Joling (for your eyes only) concert geweest en het was toppie.
Ik met mijn mannetje.
Ik met mijn sister!!!!
Het Podium cool he met die zonnebril.
Is nog een filmpje die ik heb gemaakt met mijn fototoestel is dus geen superkwaliteit.
Wij allevier.
Gerard met veeeeeeeeeeeeel veren.

Geer en Goor.
Gerard en Jeroen van der Boom met heel veel hartjes in de lucht.
Er waren nog veel meer artiesten zoals Wolter Kroes, Xander de buisonje(ofzoiets hihi), Dre en Roxanne Hazes, Dolly dots en nog twee onbekende voor mij maar die zongen wel heel goed. Het was dus een groot feest.